Известие

Collapse
No announcement yet.

Хайде въпрос с повишена трудност!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хайде въпрос с повишена трудност!

    Да речем колата ми седи цял ден или нощ на паркинга или в гаража. Паля и тръгвам. И по малките и незначителни неравности тропа и от пред и от зад. Ако покарам да речем половин час и спира да тропа.

    Що е то?

    П.С. Колата е така от както я купих. И когато е вдигната на крик, предните колела като ги размърдам на горе на долу има едни чукане и празен ход около 2 милиметра. И се чува от горе около ботуша на макферсона. От зад на задницата този луфт и чукане го няма. Кокато карам обаче тропкане се чува и от пред и от зад.

    EDIT: Да добавя също, че ако колата е била вдигната известно време на подемник и колелетата си били увиснали после като тръгна да карам е колата с най-тихо окачване която съм карал.
    Last edited by oem; d.m.y г., 21:28.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Щом като покараш изчезва,ми мирише на амортисьори
    EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
    Suzuki GSXF600 99г.
    Bravo 1.9 8V Multijet

    Comment


    • #3
      Аз имах подобен проблем на предната си кола.Амортисьорите имаха мъртъв ход и при малко неравности тропкаше,някой път като се напомпат изчезва,абе доста неща смених ама като смених амортисьорите изчезна напълно.Най-интересното че като я клатим амортисьорите перфекто я спират,няма лашкане,абе...Мен ако питаш карай докато не започне постоянно да тропка,те амотр и без това не са никак евтини за 156-цата.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        колега това е задна биалета100% сигурен съм! амортисьорите мисля нямат тампон отгоре,пък може и да е от тях щом после спира като покараш.Но провери си задните биалети
        Cuore Sportivo 156 2.0 T.Spark

        Comment


        • #5
          Задни стабилизиращи щанги и биалети сменени преди 4 месеца. Тогава тропкаше от зад по друг начин.

          Тампони на макферсоните горе има. И аз мисля, че са амортесьори, но като клатя колата я спират моментално. Те и пружините са ми твърди и баш не мога да я заклатя много добре. По-скоро ще огъна калник.

          Ма много ме дразни това тропкане.

          И друго. На запален мотор като свия рязко на ляво и има едно чукане. На дясно го няма. Това или накрайник или нещо рейката, но не мога да разбера докато не я разпилея.

          П.С. Тъпото е че при който майстор по окачване да ида, докато отида при него и той като се качи и вече не тропка нищо и ставам за смях.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Ако не си ходил на стенд за амортисьори, иди ако е от тях предполагам ще ги хванат.
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #7
              Колега ОЕМ,значи да кажа как да го провериш дали е от амортисьорите.Значи принципно се прави от 2-ма души(по-лесно е).Единия клати нагоре надолу много леко(само 3-4 сантиметра се клати,не както да се проверчват амортицьори)Другия слуша или може да си сложи ръката дето е амортиьора,така малко по-добре се усеща.
              Ще прозвучи смешно,но аз имам един познат монтьор,който има докторски слушалки,как се чува не е истина просто.
              Общо взето при мен беше такава процедурата(това на предната ми кола ауди 80),естесвено няма гаранция че ще ти помогна с това,но поне няма да се вкараш в разходи,пък и се прави лесно.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Колега ОЕМ,значи да кажа как да го провериш дали е от амортисьорите.Значи принципно се прави от 2-ма души(по-лесно е).Единия клати нагоре надолу много леко(само 3-4 сантиметра се клати,не както да се проверчват амортицьори)Другия слуша или може да си сложи ръката дето е амортиьора,така малко по-добре се усеща.
                Ще прозвучи смешно,но аз имам един познат монтьор,който има докторски слушалки,как се чува не е истина просто.
                Общо взето при мен беше такава процедурата(това на предната ми кола ауди 80),естесвено няма гаранция че ще ти помогна с това,но поне няма да се вкараш в разходи,пък и се прави лесно.
                Правихме го това. Някъде от горната част на амортисьора се чува.

                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Ако не си ходил на стенд за амортисьори, иди ако е от тях предполагам ще ги хванат.
                Тук в региона не знам да има тръскалка някъде.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Ми май няма какво да го мислиш,или е макферсона или амортисьора, то май няма какво друго да е там.Като го разглобиш то ще си каже Дано да не е "монтирисьора" че бая пари струва.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    данеби нщо главините да са издали багажа
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      ...

                      Тук в региона не знам да има тръскалка някъде.
                      Колега това е несериозно, Търново да няма тръскалка, всеки уважаващ себе си сервиз в който се прави реглаж на окачване трябва да има тестер... ако нямаш познати в Търново мога да проверя вместо теб! Само кажи!
                      Have A Nice Day
                      o/_______\o
                      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                      []=о===о=[]

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                        Колега това е несериозно, Търново да няма тръскалка, всеки уважаващ себе си сервиз в който се прави реглаж на окачване трябва да има тестер... ако нямаш познати в Търново мога да проверя вместо теб! Само кажи!
                        Аз едно място знам къде правят реглаж и там нямат. Ако може да питаш питай.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          На запален мотор като свия рязко на ляво и има едно чукане
                          При този симптом на мен ми излезна вътрешен кормилен накраиник.
                          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            .............

                            Тук в региона не знам да има тръскалка някъде.

                            Що се чудите?
                            Вярно,че Ловеч е 2х по-малък от В.Търново ,но и тук няма стендове за амортисьори и фарове.
                            Лесно ви е на вас , особено на колегите от София - даже имате и право на избор в кой сервиз да отидете...
                            В провинцията е умряла работа...
                            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                            Avensis 2011 -2.0 D-4D

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                              При този симптом на мен ми излезна вътрешен кормилен накраиник.
                              И на мен това ми идва на ума.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X